Si asa a inceput...

|






Puteti spune "inca un blog"...mda...inca un blog, oricum, inca o picatura intr-un ocean...ce mai conteaza! Si asa ai multe optiuni zilnice ce te ajuta sa iti bei cafeaua linistit... De fapt, cam asta as vrea...sa puteti sta in fata calculatorul si sa cititi cele cateva randuri in liniste cat va beti cafeaua sau va fumati tigara... Cam cum stau eu si scriu randurile astea...
Si asa a inceput sa curga inca un blog despre....ADVERTISING! Dap...publicitate, reclame, spoturi, brief-uri, copy-uri... si ce mai vreti voi! Consider ca publicitatea nu are parte de magnetismul necesar unei bune evolutii in Romania. Mai avem de invatat! In special, consumatorii la noi nu sunt "etichetati" la fel de bine ca in alte tari. Trebuie multa munca sa intelegi un popor dinamic si schimbator...
Oricum, o sa tot palavragesc la inceput, asa ca nu e nimic interesant in continuare...puteti sa inchideti pagina... eu o sa vorbesc oricum pe langa subiect.... Cam asta se face pe un blog, nu? Ramane sa va spun si povestea cu mersul la WC, sau cea de la metrou ca stateam si asteptam sa curga clipele pentru a prinde metroul...F**K no! Ma limitez la intentiile mele "pure" de a nu distorsiona infinitatea internetului.
Vorbeam de inceputuri. Mda! Pai, un fost student la Psihopedagogie speciala ce s-a gandit intr-o zi, inainte sa isi dea licenta, ca are nevoie de altceva! Nu spun ca Psihopedagogia nu mi-a oferit cunostintele necesare. Chiar a fost un domeniu extraordinar. Dar nu e de mine! Asa! Si uite ca am ales un alt drum! L-am lasat in urma pe Freud, pe Jean Piaget, pe Verza s.a.m.d. sa pot fi invatat de Philip Kotler,John Keane, Naomi Klein, Adela Rogojinaru si altii. Am schimbat oamenii cu deficiente, pe oameni cu nevoi... :) Am schimbat carti legate de handicapuri fizice si psihice, pe carti legate de handicapuri de consum! Asta e! Oamenii doresc sa consume! Dar in Romania nu este doar nevoia de a consuma. In Romania exista nevoia de a consuma regulat un bun "de marca"! "Nu imi iau trening no name, imi iau ~treling~ Nike original Adidas - marca Reebok!" Sunt roman! Ce ... consumul meu!
Am ajuns sa fiu uimit cata publicitate exista in jurul nostru. Daca deschizi ochii pe strada, ramai holbat aiurea! Sunt atatea reclame pe care le vedem si le uitam in acelasi timp... Si nu vorbesc de reclamele de sine statatoare! Nup! Ci de reclamele ambulante ce se plimba pe strada! De cei imbracati din cap pana in picioare de lucruri cu eticheta! Bine, asta e o frustare de-a mea mai veche...
Cand Radio Guerilla a facut acel atlas, a uitat sa includa si "Târtanul fără personalitate". Aceste reclame umblatoare, fac drumuri cat mai dese si mai lungi pentru a evidentia tricoul sau poseta cumparata din mall. Deseori deranjata de soare, aceasta specie simte nevoia de protectie oculara (in special cea a ochelarilor D&G, cu semnul distinctiv aferent). Ca sa nu evidentiez si alte aspecte vulnerabile pentru anumiti indivizi, o sa las descrierea incompleta...
Si uite asa, v-am facut sa cititi ceva care ne indeparteaza de la sensul creatiei acestui blog...asta imi aduce aminte de reclama aia cu moartea...Nu stii despre ce e vorba decat la final...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu